تور کربلا
1400/09/22

تور کربلا

تور کربلا

تور کربلا همراه با سفر به نجف ، کاظمین ، سامرا با هتل های درجه الف و vip در پکیج های تور کربلا ارزان تدارک دیده شده .

تور کربلا ارزان هوایی و زمینی در ایام محرم ، صفر ، اربعین ، ماه رمضان ، عید نوروز و تمامی فصل ها برگزار می شود. با آژانس مسافرتی ابگینه پرواز سنباد همراه باشد .

یکی از مهمترین شهرهای زیارتی شیعیان شهر کربلاست. این شهر قطب گردشگری کشور عراق می باشد که سالانه زائران فراوانی با تور کربلا ارزان از محبان اهل بیت برای زیارت حرم امام سوم شیعیان امام حسین بن علی (ع) و برادر بزرگوارشان حضرت ابوالفضل (ع) به این شهر سفر می کنند. به ویژه این سفرها در ماه های محرم و سفر به اوج خود می رسد. عاشقان زیارت امام حسین (ع) برای سفر به این شهر مقدس از تور ارزان قیمت استفاده میکنند .

با آژانس ابگینه پروازسنباد در تور کربلا هوایی زائرین تور کربلا ابتدا به فرودگاه امام خمینی می‌روند و سپس از آنجا به سمت شهر مقدس نجف مشرف می‌شوند، زائرین کربلا معمولا به مدت 3 شب در شهر نجف اقامت می‌نمایند و پس از زیارت امام علی علیه‌السلام و مکان‌های زیارتی نجف به شهر کربلا منتقل می‌شوند.

کربلا

زائرین تور کربلا ابتدا به فرودگاه امام خمینی می‌روند و سپس از آنجا به سمت شهر مقدس نجف مشرف می‌شوند.

زائرین کربلا معمولا به مدت 3 شب در شهر نجف اقامت می‌نمایند و پس از زیارت امام علی علیه‌السلام و مکان‌های زیارتی نجف به شهر کربلا منتقل می‌شوند.

زائرین تور کربلا توجه داشته باشند که آب‌وهوای این شهر گرم و خشک بوده و در تابستان‌ها به 40 تا 48 درجه نیز می‌رسد و شب‌ها خنک می‌باشد.

هم‌زمان با اولین ماه عربی یعنی ماه محرم سفرهای به کربلا با تور کربلا و یا به‌صورت انفرادی به اوج خود می‌رسد. در این ماه تعدادی زیادی از شیعیان جهت زیارت و عزاداری راهی کربلا می‌شوند.

سفر با تور کربلا در بین مسافران این شهر رایج‌تر از سفر انفرادی می‌باشد و می‌توان اوج این سفرها را در ماه‌های محرم و صفر دانست و در روزهای عاشورا، تاسوعا، اربعین، عید قربان و عید نوروز مسافران کربلا به اوج خود می‌رسند و هرساله با تأمین امنیت این شهر توسط ایران و عراق مسافران با خیال آسوده به زیارت امام حسین (ع) می‌روند.

اگر به‌صورت انفرادی به کربلا سفر می‌نمایید سعی نمایید به رستوران‌هایی که در راه‌ها هستند مراجعه نکنید و فقط به رستوران‌های معتبر مراجعه کنید، اگر با تور کربلا ارزان سفر می‌نمایید غذای هتل کاروان شما بهداشتی و مورداطمینان است و می‌توانید با اطمینان میل نمایید.

نکاتی جهت سفر با تور کربلا ارزان

1. بر روی تمام وسایل خود اعم از چمدان، کیف، تلفن همراه، دوربین و ... حتماً نام خود را بنویسید بدین‌صورت که بر بروی یک کاغذ نام خود را نوشته و بر روی وسیله بچسبانید.

2. وظیفه مدیر کاروان تور کربلا پاسخگویی به سؤالات و حل مشکلات شما می‌باشد، پس هرگاه مشکلی داشتید حتماً از مدیر کاروان سؤال نمایید تا شما را راهنمایی نماید.

3. در عراق همراه داشتن موبایل و دوربین در داخل حرم‌ها ممنوع می‌باشد.

4. آب عراق تنها برای شستشو و استحمام می‌باشد، تنها از آب‌های پلمپ شده برای نوشیدن استفاده نمایید.

5.در طول زیارت از سفر به شهرهای دیگری که امنیت آن‌ها تأمین نشده است خودداری نمایید تا حادثه‌ای برای شما رخ ندهد.

6.  همراه داشتن تنها یک گرم مواد مخدر در عراق موجب بازداشت دارنده مواد و مدیر کاروان تور کربلا شده و کل آن کاروان را به ایران می‌فرستند.

7. اگر مصدوم یا بیمار شدید سریعاً به مدیر کاروان اطلاع دهید تا با همراه داشتن کارت زائر به مراکز درمانی شما را هدایت نماید.

کربلا

تور کربلا به دو مدل تور زمینی و تور هوایی تقسیم می گردد :

تور هوایی کربلا 7 تا 8 شبانه روز می باشد. پروازهای ایران در فرودگاه نجف بر زمین می نشینند و زائرین ابتدا به زیارت امیرالمومنین (ع) در نجف و سپس به زیارت امام حسین (ع) در کربلا، امام موسی کاظم (ع) و امام محمد تقی (ع) در کاظمین مشرف می شوند.

تور زمینی کربلا حدود 9 شبانه روز می باشد و زائرین معمولا از مرز های زمینی مهران و خسروی به عتبات عالیات مشرف می شوند.

زائرینی که قصد سفر هوایی به کربلا دارند می بایست حداقل از سه ساعت قبل در فرودگاه حاضر شده و مدارک لازم اعم از فیش عوارض، گذرنامه و بلیط سفر خود را ارئه نمایند.

نرخ تور کربلا به صورت مصوب از طرف سازمان حج و زیارت تعیین می گردد و می توانید قبل از تهیه بلیط عتبات نرخ مصوب را از طریق سازمان حج و زیارت جویا شوید.

بهتر است مقداری تنقلات با تاریخ انقضای زیاد همچون آب آشامیدنی، بیسکوئیت، مغز بادام، پسته، آجیل و ... همراه خود داشته باشید.

در صورت بروز هرگونه مشکل تمام زائران تحت پوشش بیمه زائرین می باشند و می بایست به مسئول کاروان تور کربلا مراجعه نمایید تا شما را به مرکزهای درمانی هدایت نماید.

مدارک شناسایی مورد نیاز شما در تور کربلا تنها روادید، کارت هتل و گذرنامه است، پس نیازی به شناسنامه، کارت ملی، کارت بسیج و... ندارید. برای سفر لوازم شخصی به همراه لباس فصل و داروهایی که مصرف می نمایید به همراه نسخه پزشکی و نظر پزشک معالج خود را همراه داشته باشید.

کربلا

حمل و نقل عمومی در کربلا

خوب است بدانید که هزینه های حمل و نقل عمومی در کربلا چقدر است؟

کرایه تاکسی از ایستگاه تاکسی کربلا تا حرم 1500 دینار.

هزینه تاکسی برای مسیرهای کوتاه 3 دینار و مسیرهای درون شهری 7 دینار.

در سیستم حمل و نقل عمومی شهر کربلا نظارت چندانی وجود ندارد به همین دلیل توصیه می کنیم که مراقب لوازم خود باشید، اگر وسیله ای در تاکسی جا بماند امکان دستیابی وجود ندارد.

توصیه می شود که بانوان تنهایی با وسایل حمل و نقل عمومی تردد نکنند و یک آقا همراهی شان کند.

برای رزرو تور کربلا ارزان زمینی و هوایی  و  ویزا عراق با ما تماس بگیرید

اطلاعات تور کربلا ارزان 

زبان رسمی: عربی و کردی

اختلاف ساعت با ایران: 1/5- ساعت

واحد پول: دینار عراق

کد کشور: 964++

کد شهری: 40

شماره تلفن‌های اضطراری:

آتش نشانی: 122115

آمبولانس: 122

پلیس: 122104

افراد گمشده: 07801300561

شهر کربلا فرودگاه بین المللی ندارد

نظر، تجربه و سوال خود را با ما در میان بگذارید

اینجا دیده می شوید!

با ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات خود، در انتخاب دیگران سهیم باشید.
منو
بستن

برای نصب وب-اپلیکیشن بر روی دستگاه، به ترتیب زیر عمل کنید :

سیستم عامل Android


سیستم عامل iOS